Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi
Satış Sonrası Hizmetleri nedir?
Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi, yurt içinde üretilen veya ithal edilen sanayi malları ile ilgili olarak, Bakanlıkça tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresince imalatçı ve/veya ithalatçılar tarafından verilmesi zorunlu montaj, bakım, onarım hizmetleri için, yeterli teknik kadro, takım, teçhizat ile Bakanlıkça belirlenen miktarda yedek parça bulunduğunu gösteren ve firmanın unvanı ile merkez adresine göre düzenlenen belgeyi ifade eder.
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi Başvurusu nasıl yapılır?
Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi başvuruları için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nca belirlenen sayı ve nitelikte yetkili servisle sözleşme yapılması ve Elektronik İmza alınması gerekmektedir.
Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi Geçerlilik Süresi ve Yenileme İşlemleri
Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgelerinin geçerlilik süresi 2 yıldır. Geçerlilik süreleri sona eren belgelerin yenilenmesi için yapılacak müracaatlar, yeni belge başvurusu şeklinde olacaktır.